آژانس بازاريابي اينترنتي
بانك مشتري بزرگترين و جامع ترين مركز بازاريابي آنلاين

بازاريابي ايميلي يا ايميل ماركتينگ روشي مژثر و مقرون به صرفه براي ارتباطي دوطرفه بين كسب و كار شما و مشتريان است.

ايميل ماركتينگ يا بازاريابي ايميلي شايد تعريف سخت و پيچيده‌اي نداشته باشد.
در واقع ايميل ماركتينگ يعني استفاده از ابزار ايميل و ارسال پيام به مخاطبان هدف در راستاي جذب مشتريان جديد و حفظ رابطه با مشتريان قديمي. محتواي پيام شما مي‌تواند شامل تبليغات، محتواي كاربردي، تخفيف‌ها و پيشنهادات جذاب و متفاوت و… باشد.

ايميل يكي از بهترين ابزارهاي ارتباطي است كه به‌ويژه براي ارتباطات كاري و تبليغاتي اثربخشي زيادي دارد.
به همين دليل است كه صندوق دريافتي ايميل يا حتي قسمت هرزنامه‌هاي (spam) ما پر از ايميل‌هاي مختلف تبليغاتي و غيره است.
اما اين روزها بانك مشتري به صورت هدفمند با مخاطبان خود ارتباط برقرار مي كنند تا نرخ تبديل بيشتري داشته باشند.
در واقع ما ايميل هاي ارسالي كسب و كار شما را به قسمت inbox ايميل ارسال ميكنيم تا مؤثرتر ديده شويد.

ايميل ماركتينگ مزاياي بسياري دارد كه ما به تفكيك به چندي از آنها مي پردازيم

-نرخ بازگشت سرمايه (ROI) خوب
موضوع بازگشت سرمايه اهميت زيادي دارد. مديران بي‌صبرانه مي‌خواهند ببينند در ازاي هزينه‌اي كه مي‌پردازند چقدر به دست مي‌آورند

-اثربخشي آني
كافي است ايميلي را براي مخاطبان هدف خود بفرستيد و از همان دقايق بعد از ارسال پيام اثرات آن را ببينيد

-تحليل رفتار مشتري
بازاريابي ايميلي يكي از بهترين ابزارها براري بررسي و تحليل رفتار مشتريان و مصرف‌كنندگان است. شما مي‌توانيد بفهميد مخاطبان چه ايميل‌هايي را باز كرده‌اند، كدام پيام‌ها براي‌شان جذاب بوده، روي كدام لينك‌ها كليك كرده‌اند و نسبت به كدام CTA واكنش نشان داده‌اند.

و ...

به صورت كلي بازاريابي ايميلي در عين حال كه بسيار طرح اقتصادي است؛ اما بسيار بازخورد خوبي روي كسب و كار شما دارد.
براي كسب و كار شما ايميل ماركتينگ كاربردهاي بسياري دارد كه از جمله :
ارسال پيام خوش آمد گويي
خبرنامه ايميلي
اطلاع رساني جشنواره ها و...
ارتباط مؤثر با مشتريان
و...

بانك مشتري هدفي جز پيشرفت كسب و كار شما ندارد.

منتظر شما هستيم

مشاوره تلفني حتي خارج از ساعات اداري:
☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳
ثبت نام آنلاين جهت مشاوره و تماس با شما

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/6/15  ] [ ۰۶ ] [ bankmoshtari ] [ ]

هركالا و محصولي بازار خاص خود را دارد

بازار هدف ( Target Market) به بخشي از بازار گفته مي‌شود كه فروشندگان هدف فروش محصول يا خدمات را به آن‌ها دارند.
بازار هدف هر محصول يا خدماتي، توسط بانك مشتري خدمات شناسائي شده و تبليغات و بازاريابي بر روي آن‌ها انجام مي‌شود.
تعيين بازار هدف به عوامل مختلفي بستگي دارد. مي‌توان در پله اول با استفاده از قيمت و كاربرد كالا، تعريف اوليه‌اي از بازار هدف انجام داد

مسلماً هر چه بازار هدف دقيق تر انتخاب شود، تبليغات مناسب تري صورت گرفته و فروش بيشتري اتفاق خواهد افتاد.
در بازاريابي مستقيم تعيين درست بازار هدف يكي از عوامل مهم در موفقيت در فروش است.

يكي از راه هاي رسيدن به بازار هدف، تحقيق و گزارش كلمات كليدي بازار هدف شما
- گزارش تمامي كلمات كليدي مهم كسب و كار شما بر حسب محبوبيت سرچ، ترافيك موثر، رقابت پذيري و آناليز جايگاه رقبا در آن كلمات
- گزارش تمامي مقالات و يا صفحه‌هاي جديد و موفق رقيب اعلامي شما
- معرفي معروف‌ترين و برترين هشتگ‌ها در كسب و كار شبكه‌هاي اجتماعي شما
- معرفي و دسته بندي كلمات كليدي و لانگ تيل كيوردها به ترتيب و دسته بندي شده براي هر گروه كيورد
- گزارشي از صفحاتي كه بيشترين بازديد را براي رقباي شما رقم مي‌زند
- گزارش كلمات كليدي انگليسي در ارتباط با كسب و كار شما
- گزارش بيشترين ترافيك سطح وب روي مقالات از كلمه كليدي شما
- گزارش بك لينك‌هاي دريافتي رقباي شما تا لحظه تهيه گزارش
- گزارش بيشترين share در شبكه‌هاي اجتماعي مطالب در سطح وب
- گزارش برترين مقالات سايت رقيب شما
- گزارش بيشترين ورودي سايت رقباي شما
- گزارش مهمترين ارگانيك كيوردها به همراه صفحه ورودي آن
- و چندين و چند گزارش كاربردي ديگر...

ما مسيري براي رسيدن شما به مشتريان هستيم.

منتظر شما هستيم

مشاوره تلفني حتي خارج از ساعات اداري:
☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳
ثبت نام آنلاين جهت مشاوره و تماس با شما

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/6/10  ] [ ۰۷ ] [ bankmoshtari ] [ ]

در نظر به گيريد محل استقرار كسب و كار شما در منطقه اي با رفت و آمد كم باشد

يا حتي در مناطق پر تردد باشد
روزانه چند نفر از كسب و كار شما اطلاع پيدا ميكنند؟؟
چگونه اطلاع پيدا ميكنند...؟ فقط تابلو تبليغ شما كافي است...؟
راهكار شما براي ديده شدن چيست...؟!

فضاهاي رسانه اي و مجازي روزانه بيش از ميليون ها بازديد در سرتاسر جهان دارد
شما مي توانيد با تبليغات درست و كارآمد در اين فضا ها مي توانيد بهترين بازخورد را داشته باشيد.

مشتريان بالقوه اي كه در اين مجموعه‌ها كشف مي شوند قطغا تعدادي بسيار بيشتر از افرادي دارند كه به صورت سنتي از كسب و كار شما مطلع مي شوند.
علاوه بر تعداد بازخورد ، شما هزينه هاي كمتري پرداخت خواهيد كرد.

بانك مشتري با فعاليت در زمينه تبليغات مجازي بهترين ها را براي شما فراهم مي آورد.

با بروز ترين روش هاي بازاريابي آنلاين ، سيستم فروش و بازاريابي مجموعه خود را متحول كنيد

ما تجربه را در كنار خلاقيت و روش هاي نوين بازاريابي با تعهد و مشتري مداري در آميخته ايم

تا شما اصولي ترين و بهينه ترين روش هاي جذب مشتري را براي مجموعه خود داشته باشيد

با تعهد جذب مشتري با اطمينان خاطر براي تبليغات هزينه كنيد

منتظر شما هستيم

مشاوره تلفني حتي خارج از ساعات اداري:
09192145243
ثبت نام آنلاين جهت مشاوره و تماس با شما

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/6/9  ] [ ۰۸ ] [ bankmoshtari ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب